2015. augusztus 17., hétfő

Kritika #2 - Addicted to love - A szerelem rabjai (RhyssaGray)

Na sziasztok, alkeszok!

Hogy viselitek a hőséget? Én pocsékul. Ilyenkor olyan jó lenne csak úgy átruccanni Horvátországba, nem? De szép is lenne... 
Na, de mint a címből is olvashatjátok, egy újabb kritikát hoztam nektek, méghozzá Brooklyn Lovegod blogjáról. A lentebb leírtak csak és kizárólag az én véleményem, ezt tessék figyelembe venni a kritika olvasásánál!

Akkor kezdjünk is bele!



Ajánló: Elsősorban azoknak ajánlom, akiket nem taszít a főszereplők közötti nagy korkülönbség, és szeretnének egy szépen és igényesen megírt történetet olvasni, és annak a részesei lenni. 

Design: Amint megnyitjuk a blogot, rögtön egy gyönyörűen elkészített fejléccel találjuk szembe magunkat, majd ha alaposabban körülnézünk, észrevehetünk egy montázst is, rögtön a fejléc alatt, a jobb oldalon. Az összhatás szép, és a szürke árnyalat illik a blog hangulatához.

A történet: Én, személy szerint nem vagyok igazán oda az olyan történetekért, ahol ekkora a korkülönbség a főszereplők között, mégis megpróbáltam ezt a fajta ellenérzésemet félretenni a blog olvasásánál és most, a kritika írásánál is.

Előőször a helyesírásodat elemezném ki, ami hibátlan. Nem gyakran találkozok olyan blogokkal, ahol az író ilyen helyesen ír. Elgépeléseket is talán ha egyet-kettőt találtam benne, szóval már csak ezért is jár a pirospont!
A fejezeteket szépen, logikusan építetted egymásra, nem fordult elő olyan helyzet, amikor nem értettem, hogy mi-miért-hogyan történik.

Viszont vannak mondatok, amelyeket túlbonyolítasz, és egybeírsz, noha külön kéne. Néha túl sok mindent akarsz belezsúfolni egyetlen mondatba, néha egymástól független információkat is, és ez néha zavaró tud lenni. Talán ez az egyetlen,  amit hibaként tudnék felróni.  

Összesítve: Egy igényes, szép blogot olvashattam, kidolgozott szereplőkkel, gyönyörű fogalmazásmóddal.

Pontszám: 10/8

2 megjegyzés:

  1. Kedves Rhyssa!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy foglalkoztál a blogommal!:)♥

    Ölel,
    Brooklyn Lovegod

    VálaszTörlés