2015. július 23., csütörtök

Breana C. Whinery - Ismerd meg Whiskeyt, akit bor helyett isznak a templomban

Jaj, hát sziasztok kis Alkeszaim!

  Nos, először is tisztázzuk, hogy semmilyen bemutatkozással nem készültem, úgyhogy különleges képességemmel, a spontaneitásom segítségével fogok nektek egy kicsit mesélni magamról. Szerintem ne kezdjük el azzal, hogy mikor és hol születtem, mert ezek nem izgalmasak. Az én történetem igazán ott kezdődik el, amikor egy hűvös nyári napon, amikor a szél csapdosta hosszú, barna hajam, beléptem a bloggerek világába. Ugyan akkor még csak nagy Neymar rajongó voltam, így egy róla írt fanfictionnel mutatkoztam be. Sajnos, nem voltam eléggé kitartó, így a tizedik résznél abba is hagytam. Most, körülbelül februárban regisztráltam újra a Facebookon – immár álnéven –, és jelenleg két, szintén ficivel foglalkozó történetet vezetek, amelyek már nem a Barcelona támadójával, sokkal inkább az általam pár hónapja megismert koreai banda, a BTS nevű, hét tagú fiúbandával írok. A kocsmás lányoknak – szerkesztőtársaim – már korábban elmondtam, hogy nem tartom magam egy Danielle Steel-nek, sem egy Leiner Laurának – bár őt nem igazán szívlelem, de nem jutott eszembe más hirtelen –, de az első blogomhoz képest sokat javultam. Azóta is rengeteget olvasok, mind blogot, mind könyvet.

Amit nem árt, ha tudsz rólam (bocsi Violet):
  • Hihetetlenül lusta ember vagyok, ezek ellenére mindig próbálok gyorsan dolgozni és pontosan.
  • Utálom, ha sürgetnek (Csak annál jobban nincs kedvem megcsinálni!).
  • Hihetetlenül nyugodt embernek tartom magam – valószínűleg ez is hozzájárul a lustaságomhoz.
  • Lusta emberként – szóismétlés, kérem szépen – imádok olvasni és hihetetlenül megkövetelem a rendezettséget és igényességet.
  • Ha nem a blogomba írok, fekszem. Ha épp nem csinálok semmit... akkor is fekszem.
  • Nagyon jó tanuló vagyok történelemből, irodalomból és nyelvtanból – ebből adódik, hogy nagyon kedvelem a történetek írását; még angolból is kitűnő vagyok, de ez nem a témához jön.
  • Utálok olyan emberrel beszélgetni, aki beképzelt és önző (Vajon miért?).
  • Az utolsó és egyben legfontosabb: IMÁDOK SPOILEREZNI! Komolyan, velem nem érdemes egy olyan dologról beszélni, amit én tapasztaltam és te nem, mert úgy sem bírom megállni, hogy ne  mondjam el. Ugyanakkor a spoilert imádom hallgatni is.
  Na, talán egyelőre elég is belőlem, megyek, iszok magamból...

U.i.: Gratulálok a felvételizőknek!


Breana C. Whinery, Whiskey ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése