2015. július 23., csütörtök

Konichiwa, mina! - Bemutatkozó



Mindenkit üdvözlök a Jack Daniels Blog Design oldalán!

Írói nevem Suzuki Aoi, Violeprás Kőgerle, igazi nem publikus, hiszen észrevettem, hogy van pár emberke a blogjaimra feliratkozva, akiket ismerek. Ezért nem publikus. Tizenöt éves vagyok, most leszek kilencedikes a csornai gimiben. Innen következik, hogy Győr-Moson-Sopron megyében élek. Én dolgom lesz az oldalon a kritikaírás és a cikkírás. Van egy kritikás blogom is, ezért arra gondoltam, mindegyik kritikát mindkét oldalra felteszem, attól függetlenül, hol kérték. Lusta és lassú ember vagyok, szóval minimum öt kritikát vállalok mindig!

Kedvenc sorozatom: Pasta (főnök <3)
Kedvenc filmem: Nincs xd
Kedvenc színem: Fekete
Kedvenc animém: Junjou Romantica *-*
Hobbi: írás, olvasás, kockulás
Kedvenc könyv: Belvestoke trilógia

Ennyit rólam! További jó italozást!



xoxo:
Aoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése