2015. július 23., csütörtök

Abeth ~ Bellatine's, a skót whisky

Hellobello drága alkoholistáim!

Örülök, hogy megismerhetlek titeket és alig várom már, hogy együtt "dolgozhassunk." :)

Kezdjünk egy bemutatkozással...
*Lapoz, lapoz, lapoz, lapoz és lapoz*
Bocsi, nem találtam ilyet, mert nem is nagyon írtam, úgyhogy valamit azért összetákolok. De igyekeztem! (Igen, blogokhoz nem szoktam, csak a terveimet...)

Én leszek a Jack Daniels oldal hivatalos trailer készítője. Bejegyzéseimet Abeth néven fogjátok megismerni, ez a rövidítése a J. Annabeth G. -nek, ami az írói nevem és borzalmasan hosszú, így aztán lett ez, rövidítve.
Noha a csoportban megkaptam a Ballatine's nevet (igen, az a finom whisky...)
Úgyhogy ha valamelyiket látjátok, na az én vagyok. (Kivéve ha egy üvegen van rajta... ) Vagyis inkább rám utal.

Szeretek írni,  noha semmiképp sem élet célom. Hobbinak és levezetésnek tökéletes számomra.
A blogolást régóta csinálom, nem is tudnám igazán időhöz kötni. De azóta sok mindennel foglalkoztam. Próbáltam fejlécet készíteni, illetve ezt még a mai napig is próbálom.
Ahogy designet is, de az csak a deviantart sablonok átírásaként megy.
És pár hónapja megpróbálkoztam a trailer készítéssel is, na ez aztán ment és közel is került a szívemhez
Úgyhogy igyekszem fejlődni, egyre jobb munkákat csinálni.

Saját blogjaim:


(Nyugodtan kukkantsatok be, köszönöm)

Jah és pár munkám:



Csatornám a you tubeon: Abeth
(Persze a lista bővülni fog)

Zárásként pedig ha bármiféle kérdésetek van, szívesen válaszolok, elérhettek a blog emailján.

Ennyit rólam, köszönöm :)

Abeth/ Ballatine's


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése