2015. július 23., csütörtök

Leah Walker, avagy Rozé bemutatkozik

Konnichiwa!

Leah Walker vagyok. Ismerős lehetek a Paparazzi Blog Designból, ahonnan nemrég léptem ki. Az, hogy onnan kiléptem, ide pedig belépek érdekesen hathat, de ott - bármennyire is szerettem 1dolgozni' - nem tudtam magammal lépést tartani, s még egy zavaró tényező is bekavart. Mindegy is. Itt csak fejléceket lehet tőlem rendelni, de a továbbiakban lehetséges, hogy designt is vállalok majd. Igazából nem tudok mást mondani, így fecsegek kicsit magamról. Szeretek énekelni, táncolni, rajzolni, úszni és írni. 2 éve készítettem az első blogomat, ami persze már régen törölve van. Egy directioner voltam eddig, de most már stílust váltottam és inkább rockot hallgatok és animéket nézek. Kedvenc animém a D.Gray-man, a Magic Kaito (ami a Detective Conan egy melléktörténete) és a Free! (ami számomra azért jelent sokat, mert az úszásról szól és a szereplők olyan dolgokat érnek el benne, amiről én kicsi korom óta álmodozom). Kedvenc filmem a 'Vizet az Elefántnak' Reese Witherspoonnal és Robert Pattinsonnal a főszerepben. Kedvenc dalom... huhh... hát ez mindig változik, de jelen pillanat a Muse - Feeling Good és a Thousand Foot Krutch - Be Somebody. Jelenleg még tanulok a CSS és HTML kódokkal bánni, ezért bízom benne, hogy hamarosan sikerül elvállalnom designokat is. A limitben már leírtam, de ide is kiírom, hogy 5 db fejlécet vállalok, s majd ha mind elkészült akkor vállalom az újabb csapatot.
Kirakom néhány blogomat is, hogy be tudjatok lesni:


Engem Rozé néven fogtok itt látni, de előfordulhat, hogy a fejlécre 'Matsuoka' vagy 'Leah Walker' aláírás kerül majd. A rendelést ezen az email címen adhatjátok le: leahwalker.ayame@citromail.hu

Ennyi lett volna a bemutatkozásom. Örülök, hogy itt lehetek és nyugodtan rendeljetek tőlem is! ^^







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése