2015. augusztus 30., vasárnap

#2Kritika - Masquerade (Suzuki Aoi)

Sziasztok! :) Végre meghoztam a második kritikám - innen látszik micsoda "gyors" vagyok :P - szóval, elnézést Szimy-től, hogy hónapokat kellett rám várnia. Lusta voltam, bevallom, de szégyellem magam. :c Remélem, nem haragszol nagyon ^^ 





Alany: Szimy
Blogja: Masquerade


Design:

Fejléc

Amikor az ember megnyissa a blogot egy csodaszép, lilás fejléccel találja szembe magát. Alapból a cím – gőzöm sincs mit jelent, de szerintem valami maszkfélét – tetszik, és szerintem ott bal oldalt a lány is azért tart maga elé egy maszkot. Mivel az életben mindenki egy maszkot visel. Ez nagyon elnyerte a tetszésem, nem úgy, mint általában más fejlécek, csak úgy rádobálok valamit, aztán jó van, hanem tényleg rejtett utalások rejlenek benne. És ez egy plusz pont. Azonban a fekvő lány mögött nagy üres fehérséget nem tudom mire vélni. Mintha valami kockás izé lenne benne, de egyszerűen nem tudok rájönni, mi az. Egy híd? Egy ruhaanyag? Vagy micsoda? A virágok is jók, szépek, olyan, mintha a kastély udvarán lennének, ami szerintem az iskolát jelképezi. A cím alatti kis jelmondat betűtípusa szép, azonban szerintem nem ártott volna dupla space nyomni a szavak közé, mivel így olyan nekem, mintha egybe lenne írva az egész. Ezenkívül szép munka, nekem tetszik, teljesen átadja, hogy milyen blogra számíthatunk. Ügyes vagy!

Fülszöveg

A modul nekem nagyon tetszik. Az a gif! Tuti Arielle és Steth. xD Rendben, abbahagyom. Szóval: szerintem kissé klissés, ezen kívül nekem mégis felkeltette az érdeklődésem. Nem tudom, miért, lehet a jó fogalmazás miatt, lehet emiatt:  egy szerelmespár, akik többet ártottak egymásnak, mint bármelyik ellenségük. Igen, bizonyára eme mondat fogott meg benne a legjobban. :D

Sablon és modul

A sablon szerintem tökéletesen megy a fejléchez, a modulok irtó aranyosak. Főleg a fejezetek előtt az a kis képecske! Először nem értettem, mik azok, de végül rájöttem, hogy azzal jelzed, ki lesz az adott fejezetben a főszereplő. Ebben sem tudok belekötni, ahogy semmi másba sem. Hm… tudsz valamit :D

Design:10/8*

Történet

Prológus:

Azt kell mondjam, ez igazán érdekesre sikeredett. Nagyon szépen fogalmazol, helyesírási hibát sem véltem fel. A történet pedig úgy vélem egy jövőbeli jelenetet ír le. Úgy kezdődik, hogy egy fehér bálra ő tűzvörös estéjiben lép be a bálterembe, végig pásztázza a népét, majd elegánsan odatipeg lovagjához, ahol egy csókot váltanak. Mivel egy álarcosbálon vannak mindenki kíváncsi arra, hogy ki lehet az, aki bemocskolta vérrel ezt a bált, ám ekkor lekerül a maszk. Ilyenkor az jutott eszembe: Na, ki van a maszk mögött?! XD A csattanó pedig ekkor következik be: kiderül, hogy a menő meg a stréber egybekelt. Vagyis, ha jól emlékszem, azt nem említed, hogy a fiú menő, de azt igen, hogy semmi közös nincs bennünk. Mindenesetre sok minden nem derül ki belőle, a szereplők neve sem, de mégis arra késztet, hogy olvassam tovább. A leírásaid gyönyörűek, nagyon el tudtam képzelni mindent. De nem bírok magammal, olvasom is tovább, imádom az ilyesfajta történeteket!  Igaz, kicsit"sablontéma", de a kivitelezés itt nem tűnik annak.


Első fejezet:



Azta! Az első sorok... Igazán a lelkembe hatoltál velük. A lényege az, mint általában a gimis történeteknek, de te fogalmazási stílusoddal kiegészítve nagyon király lett. Ahogy pedig elkezdődik a történet, ahogyan leírod a süvítő szelet, mely a fák között jön el, majd megcsapja Arielle arcát. Azt kell mondjam, szerintem Arielle a lány a prológusból, a fiú pedig majd Steth lesz,aki mellesleg megérzésem szerint az, aki Gabrielle-vel hancúrozott. Vagyis először Mattre tippeltem, aztán mégse ő lett az. XD Hosszú fejezet lett, de amikor a végéhez értem mégis azt gondoltam; máris vége? Lehet ez azért volt, mert nem történt olyan sok minden benne. Itt is bámulatos a fogalmazásod, elütést is csak egy helyen vettem észre. Örülök, hogy ebben már többet megtudunk a szereplőkről. És ojajaj, ojajaj! Kezdem azt hinni, az ismeretlen fiú amolyan Cortez lesz, Matt meg Neményi. :'D De ez csak szerintem van így, én ettől függetlenül az ismeretlent bírom, Mattet nem. Ahogyan az igazgatónőt sem. XD Az iskolát pedig valami ősrégi köd fedte kastélynak képzelem, nem tudom, miért. Szóval a lényeg a lényeg, nagyon megfogott a történet, szeretem az ilyen gyermekkori barátságból született szerelmeket. Olvasom is tovább.

Második fejezet:

Aú. Ez fájt. Sok számításomat keresztül húztad. Ez a Matt gyerek mégsem olyan Neményi utód. Cristhine (ha jól írom,de legyen csak C) sajnálom, de komolyan. Ott az elején meg is könnyeztem kicsit. De komolyan! Ekkora fordulatot! Mindenki mindenkivel, mint a barátok közben.:'D Nagyon bírom az ilyent, és kezd idegesíteni, hogy rosszat nem tudok mondani. XD

További fejezetekről:



A karaktereket itt már jobban megismerjük, mindegyiknek sikerült egy saját jellemet varázsolnod, ami nagyon kellemessé és életszerűvé teszi a történetet. És el kell mondanom; Steth egy köcsög. Egy szexi köcsög. Nem elég, hogy szemtelenül minden lány szívét ellopja, de még a legjobb barátja barátnőjével is kavar. Semmi bűntudat nélkül! Milyen barát ez? Ettől függetlenül ő a kedvencem smile hangulatjel Meg Arielle! Ők kettejük kapcsolata érdekel a legjobban. Továbbra is bámulatos a fogalmazásod, helytelen a helyesírásod. Nagyon jó történet, egyáltalán nem sablonos, hiába gimis! Már mióta kerestem egy ilyet! Nagyon tetszik, de Arielle hirtelen jött bátorságát nem tudom, hová tenni. Igazából örülök, hogy megtette volna, hiszen így Steth ellen győzött. Ó, és igazam lett: a rossz fiú Steth. Steth anyja pedig valami csúcs. Komolyan! Szegény fiú... Ezenkívül valóban remek történet és a sok agyalás ellenre sem tudtam belekötni. Talán hozd hamarabb a fejezeteket, úgy több olvasót vonsz magadhoz.

Történet: 10/10

Összpont: 20/18*

Összegezve: Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, régóta kerestem egy ilyen történetet. Tehetséges vagy, és ezért nyertél is egy plusz olvasót. Ne hagyd abba!

Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!


xoxo;
- Aoi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése