2015. július 23., csütörtök

Violet E. Hunter alias Pálinka megkezdi a bemutatkozást!

Hello Mindenkinek! Az én nevem Violet E. Hunter, és fejléc/trailerkészítőként fogok tevékenykedni. Pár dolog, amit MUSZÁJ megtudnod rólam:


  • Imádok szerkeszteni, írni ezért tőlem bármennyi fejlécet lehet rendelni, gyorsan dolgozom, akár már másnap megkaphatod a friss ropogós fejlécedet! :)
  • Nagyon nem szeretem, ha sietettnek. Ezt nézzétek el nekem.
  • Szeretek olvasni (van 4 könyvespolcom + a könyvtár, ahova járok, kezd kifogyni az általam még nem olvasott könyvekből :) )

Ezek lettek volna a legfontosabb tudnivalók rólam. Most pedig még pár szó a rendelés menetéről.
Akár chaten, akár emailon, mindenhol megtalálsz, sőt nagyon szívesen várom a rendeléseket facebookon is, ott is Violet E. Hunter a nevem. Egyszóval, bárhol, bármikor a rendelkezésedre állok, bármiről is lenne szó. Rengeteg vihető fejlécet fogok hozni, tényleg RENGETEGET, úgyhogy lesz miből válogatnotok! 

Ennyi lettem volna én, ezért


Pálinka ezennel befejezte a bemutatkozást! :)
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése