2015. július 23., csütörtök

Baileys avagy HannaVirág, jelentem bemutatkozom :D

Sziasztok!
Úgy tervezem hogy kritikusként, és néha napján cikkíróként fogok működni itt az AA klubban :)
Most tekintek bele ebbe a világba, nem állítom hogy rengeteg tapasztalatom lenne e téren, így az alkoholizmus mellet az üres CV sem könnyíti a dolgomat. Még nincs kialakult rendszerem, ezt az első néhány kritika során szeretném létrehozni. Általában a kritikáimat pozitív és negatív részre osztom, de az áttekinthetőség érdekében mostantól ezt a különböző kategóriák alatt teszem meg. A kritikáimat egy rövid ajánlóval szeretném kezdeni (figyelem nem ömlengés, ajánló!) amiben leírom hogy az én szubjektív véleményem szerint kinek érdemes benézni, belekezdeni a blogba.
Rendelést (korlátozott mennyiségben) szívesen fogadok mindenkitől, aki figyel a kritikára, nem csak reklámként fogja fel. A kritikám nem szentírás, de csak akkor kérj, ha hajlandóságot érzel magadban néhány tanács megfogadásában.
Előfordulhat hogy olyan dologra hívom fel a figyelmedet amire régebben vagy nem is olyan régen az én blogommal kapcsolatban is elmondott egy kritikus blogger vagy bloggerína, ez esetben elnézést kérek, remélem ezt tanulási folyamatként fogjátok fel.
Minden rendelőtől köszönöm a nekem és a piának megelőlegezett bizalmat.
Mivel a többiek is írtak személyes infót, rólam annyit hogy 17 éves vagyok, szeretnék cikkeimben kicsit komolyabb témákkal is foglalkozni. Nem régen blogolok, bár volt réges rég egy blogom ahová a verseimet pakoltam ki, de komolyabban csak 2,5 hónapja kezdtem neki. A történet egésze meg van írva, és eddigi életemben ez a legfontosabb sztorim, így szívesen osztom meg a közönséggel :D ez a Maia lánya trilógia első része, az Argen kardja.
Puszi: HannaVirág/Baileys :)

Ui.: A rendelési infókat hamarosan megtaláljátok a limit fülnél :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése