2015. július 24., péntek

Rhyssa Gray (alias Brandy) is bemutatkozik

Na szervusztok, jönnék én is egy késői bemutatkozással.

Először is, üdvözlök mindenkit a Jack Daniels Team blogján, én lennék Rhyssa, alkesz-nevén Brandy.

Őszintén megmondom, nem igazán vagyok még ismert blogger-körökben, tehát nyugi, nem baj, ha még nem hallottál rólam. Úgy 2-3 éve csináltam magamnak egy blogger-fiókot, az akkor még nekem rendkívül tetsző Dark-Angel névvel. Aztán létre is jött az első blogom, melynek már a nevére sem emlékszem, de nem baj, töröltem amint rájöttem, hogy mennyire gáz az már. Utána jött a második blog, egy baromi hosszú névvel, melyet nem is szándékozok nektek most leírni, minek fárasztani titeket… A lényeg az, hogy az egy fanfiction volt, Neymar Santos főszereplésével. Itt pedig kritikákat és cikkeket fogok írogatni (remélhetőleg sosem teljesen részegen).

De gondolom nem a történeteim végtelen sorára vagytok kíváncsiak (melyek sorban kudarcba is fulladtak, mert egyszerűen elhagyott Sanyi, az ihletmanóm), hanem arra, hogy hogy fogom írni a kritikáimat. Bele is kezdek:

Először is, nálam nem lesz pontozós rendszer, hogy a blog minden részére 10/? pontot adok, hanem a kritika legvégén fogom pontozni az egészet.

A rendelési limitem 10 darab kritika lesz, ez a későbbiekben lehet, hogy még bővítve lesz.

Kritikáimban (ha történetes blog), akkor a figyelmet elsősorban a történet igényességére, egyediségére, helyesírására és az író kifejező képességére fogom fordítani.

Nos, talán ennyi elég is lenne. További jó piálást, kis alkeszeim!

Puszil benneteket: Brandy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése